SUMMERTIME SADNESS

tjäna tjäna, känner att jag underhåller'n bra denna blögga! men tänkte mest kika in och säga att jag lever och mår bra. har haft en toppensommar, men än är den inte slut! mår som en gud och min plånbok är fet för det är glaaassigt, glass glassigt. eller inte, var ju på grymmaste luffen med emma i juli och vi levde lite över budget om en säger så! men det var väldans värt det!
 
har varit ledig idag och tagit tag i massa måsten och ärenden och allt vad man än kan tänka sig. skulle upp till berget med far för att springa i eftermiddags men just när vi satt oss i bilen öppnade ju himlen sig såklart så vi åkte la sisådär 50 m innan vi vände igen. hejja hejja!
 
har lite småångest inför hösten. louise, emma och amanda försvinner från vår kära hemstad så det kommer bli lite tomt. men nu är det fanimig hugget i sten att jag ska ta upp studierna igen nästa höst. dock ska jag byta ut sjukgymnast mot socionom var tanken! hamen hamen, nu har jag sagt det jag sölle ha sagt! tooodels toodels
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0