THIS IS THE PART OF ME THAT YOU'RE NEVER GONNA TAKE AWAY FROM ME

kom hem från nattjobb precis och är pigg som en lärka! haha har vänt på dygnet totalt verkligen. men nu är jag ledig i hela tre dagar så nu ska jag väl kunna dra tillbaka mitt inre ur igen!!
 
men ÅH! det är så sjukt jobbigt att tassa runt på tå för att inte väcka mina föräldrar på natten när jag kommer hem från jobbet/krogen och det är så sjukt jobbigt att dom är så jävla högljudda på förmiddagen när jag vill sova. haha tycker så extremt synd om mig själv för att jag inte får tag på nån egen lya!! står. inte. ut. längre. nu är det ju extra svårt att hitta nåt i och med att alla studenter ska hitta tak över huvud också, suuuuuuuck! men har lite folk som har slängt ut lite krokar här och där så det kaaaanske kan bli nåt framåt hösten nu ändå. den som lever får se! pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0