VI TAR OSS UPP EN VACKER DAG, DU OCH JAG


ush, jag har verkligen inget liv. jag säger då det. jag går till skolan, kommer hem från skolan, sätter mig med skolböckerna och där sitter jag vid mitt skrivbord och sliter som ett djur med spotify som min enda vän tills jag går och lägger mig. och så håller det på, om och om igen, dag ut och dag in. så har iaf de senaste skoldagarna sett ut och mönstret ser inte ut att brytas än på ett tag. fan vad deprimerande. som tur är så är det snart höstlov vilket ska bli så in i helskotta görskönt att jag blir helt varm i kroppen och ler bara av tanken. jag får börja träna snart också när min himla pencillinkur tar slut, vilket ska bli minst lika skönt. fan vilket tråkigt och ointressant inlägg men fan vad det är synd om mig. det är inte lätt när det är svårt, det är svårt när det inte är lätt. hur man än vrider och vänder på det så är det inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0