TODAY I'M WEARING THE SMILE YOU GAVE ME



idag ska jag förhoppningsvis träna på ett eller annat sätt och jag ska även klämma in änna träff med far min. jag måste verkligen övningsköra. känner mig så efter med allting. liso har haft sitt körkort i flera månader medans jag inte ens kommer ut ur hentorp utan att få kärringstopp. meeeeeeeeen imorgon är det 100 dagar kvar tills den stora dagen så det är la ingen brådska med det heller för bövelen. och idag är det en månad kvar tills skolan börjar igen, KULIGT....... men från det ena till det andra, på tisdag åker jag till uppsala och träffar syrran och c.o. har förhoppningsvis fått lön då så då blire shopping för hela slanten, NICE I SAY :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0