LIKE A WORKING CLASS HERO


fredagen den trettonde har än så länge inte varit något märkvärdigt, men då bör ju tilläggas att jag inte har kört bil idag ännu. bettar att jag kommer klanta mig sen när jag ska ut och åka. anywayyy, har haft projjedag idag och faktiskt blivit klara (!) med arbetet. sen efter plugget åkte jag och kollade in mitt framtida sommarjobb! kommer gå runt i snyggaste kläderna ever och paketera hamburgare som en tvättäkta anderssonare från arbetsklassen. hoho spännande grejoooor. heeee nu ska jag och min kära låtsaspappa fira att det är fredag med gött käk och eftersom mamma är bortrest så blir det aningen lyxigare och onyttigare än vanligt, haha! tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0