NOW YOU'RE JUST SOMEBODY THAT I USED TO KNOW

har haft en görmysig helg som ändå har bestått av massa skojsigt. var ute på en två timmar lång promenix med karin igår förmiddags och sen på eftermiddagen mötte jag upp KP för en fika på rådhusets uteservering. lagom gött väder hela dagen, vilket givetvis resulterade i att jag blev helt römosig i hela nyllet. på kvällen kom min man och vi käkade finmiddag med pierre ute på altanen. mycket vacker utsikt med alla hispiga grannar som springer ut och in som galningar får man ju lov att säga! idag har jag hunnit med en promenix på berget med farsan, ett pass på feelan samt en mini-pratstund med lollo över enaaaa köpp kaffe. nu sitter jag och har precis skrivit två spanska uppsatser på mindre än en timma, google translate - i freakin lööööööv ya. ska även sätta snoka i redovisningsboka så gittan inte blir allt för besviken på mig på tisdag. hon har ju höga förväntningar på mig den damen, vilka jag givetvis kan leva upp till.... elleeeer? hej pressad tjej


Kommentarer
Postat av: ella

hahaha kolla louäs

2012-04-15 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0