CAN'T GO HOME ALONE AGAIN, NEEDS SOMEONE TO NUMB THE PAIN

sitter här och hinkar tekopp efter tekopp. har slutat dricka kaffe för jag tänker på mina tänder och för att nån jävel sa att man förkortar sitt liv om man dricker't! haha men är ärligt talat lite trött på smaken också. mycket roligare med te, finns ju en miljard olika sorter. nog om det!
 
det är ju världsberömda matfestivalen i helgen och jag bojkottar det hela fullständigt. har till och med tagit ett extra pass i city på lördag, frivilligt. men tjaaaae helt skippar jag det väl inte, ska ner och ta mig en bit mat med lisa på lördag men annars står bara wörk på schemat. men jag klagar ej, ska bli kul att se hur många cheese vi kränger på lördagsnatten!
 
nu ska jag kura ner mig i sängen och slå på nån serie eller nåt. hade varit mysigt med sällskap men så lyxigt kan man inte ha det varje kväll. om det ändå vore så väl..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0