WELL I'M HERE FOR YOU

Då var sommarens panghelg förbi, midsommarhelgen.. Jag har firat lite annorlunda i år, strålande nämligen samman med Sabine och hennes Tibro-kompisar i fredags. En dag fylld av lekar, korvgrillning och sedan gomiddag och fest i partytält senare på kvällen. Hade en toppenkväll! Igår på midsommardagen blev det tack och lov lugna puckar tillsammans med släkten.
 
Vet inte om det är bara jag, men visst känns det vemodigt efteråt en sådanhär helg som man har längtat och taggat för ett tag? Sitter och lyssnar på "chill hits" på spotify och har ågren över att det nu vänder och går mot mörkare tider igen.. 
 
Men jag tröstar mig med att jag har mycket roligt att se fram emot, till exempel styr jag kosan mot Örebro på tisdag för häng med världens bästa människa Louise. Det är absolut inget att hänga läpp för, snarare tvärtom <3 Sedan har jag gjort en del glädjeskutt i helgen för att skenan är av, och det är jag fortfarande världens lyckligaste över!! Imorgon vankas det gym och rehab, kommer nog bo på gymmet de kommande månaderna. Nu ska styrkan upp i högerbenet, sedan är det vänsterknät som ska få sig en omgång ;)
 
Moi och finaste Bine på midsommarafton <3
Bild från igår på bästa moster och mamma, aningen lika alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0