I'M GONNA HIT THIS CITY


det är så himla vitt ute att man nästan blir bländad och när man kommer in efter en lång promenad så har det färgat av sig på håret. ja, mitt hår var faktiskt helt vitt när jag klev innanför dörren förut, galet! har gjort mig en ny spotify-lista med mina favvisar och eftersom jag för tillfället är ensam hemma så får jag spela den hur högt jag vill. awesome! ska nog beta av lite skolgöra också. nästa vecka kommer jag tappa håret, få finnar och tröstäta i massor, det kan jag meddela redan nu. yees, har nämligen fått veta att allt detta är symtom man får när man är stressad och det är just det jag kmr lida av den kommande veckan. jävlar i havet vad mkt som måste göras, men varför sitta här och gnälla ist för att ta tag i skiten liksom? tycker dock lite synd om mig själv som måste plugga på en lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0