TELL ME HOW I'M SUPPOSED TO BREATH WITH NO AIR

herrejävlar vilket boxningspass jag och emilia var på ikväll eller. det lär kännas i hela kroppen imorgon, det vill jag lova! det var en redig genomkörare från topp till tå och redigt kul var det också för den delen! yadayada, allt flyter på och det närmar sig lov som tur är. har bara ett himla matteprov kvar imorgon, sen är det nästintill ledighet som står på schemat. jag har laddat upp kylen med en julskinka jag fick av martins mamma igår (haha!) och jag har bara en endaste julklapp kvar att köpa, sedan välkomnar jag julafton med öppna armar. förresten har jag gått och gift mig också nu i dessa juletider, här har ni bröllopsfotot i suddigt format:

ha det fint gott folk! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0