HOPP ÄR EN ILLUSION, ATT FALLA ÄR TRADITION

årets omgång med lussebullar är bakade med en hel drös kärlek och dom går inte av för hackor, det må jag lova. nej, det är ren och skär perfektion vi talar om nu. jag lever verkligen farligt med hela frysen fullproppad av dessa gyllene bakverk. sicken heemla tur att jag och karin ska införskaffa oss jympa-kort på friskis och svettis på fredag, det säger jag bara! welll, denna afton tillbringas med några avsnitt gossip girl som jag måste ta igen och även godingen robinson crusoe ska väl även han få vara på ett hörn!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fast ne...du hamnde hos mig ist!

2010-11-10 @ 19:18:49
Postat av: matilda

heho så det kan gå! :D

2010-11-11 @ 17:52:22
URL: http://writtenbymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0