YOU DON'T KNOW HOW LOVELY YOU ARE

har vart en redigt fin helg hittils, trots att mitt helvetiska alarm tvingade upp mig ur sängen pisstidigt igårmorse då öppet hus stod på schemat. kändes ganska så knepigt att befinna sig på skolan en lördag faktiskt. iafff, fredagen spenderades hemma hos marre med ett gäng sköna bönor och lördagen likaså. tog en fika på pims efter skolan och på kvällen chillade vi galet med film och massor av onyttigheter. snart ska jag sätta mig på bussen in till stan och bege mig mot feel good med louise för att svettas lite då det blev för mkt av det goda igår. och eftersom det är fars dag så ska jag ju självklart besöka min käre far också. men det bästa av allt är nog ändå att vi är lediga två dagar till. freakin awesome yao! PUSS

miljoner pussar till dig min käraste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0