KÄRLEK BLEV DET FAST GANSKA MÅNGA ÖGONKAST

spenderade förmiddagen på sjukan och nu knaprar jag pencillin mot halsfluss och jag har ju mått bättre om man säger så. he he, det är lätt att vara efterklok mina vänner.

har haft en trevlig helg trots allt. fredagen spenderades som sagt med marre. måste medge att världens godaste pizza från hentorps slank ner, trots att jag lovat mig själv att dra ner på alla onyttigheter. wellwell, sånt som händer!  det blev lite idol- och filmkikande också och tja, helt klart en görmysig kväll om jag får säga det själv. i lördags låg och och sov i min mjuka säng med nytt fluffigt täcke i princip hela dagen. på kvällen haffade jag upp mina kära vänner och vi begav oss till louise. och ja, det blev en trevlig kväll det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0