EN UTOMJORDINGS KÄRLEKSTRÖST

hejhopp! it's monday och de dagliga rutinerna is back. har varit en sjukt seg sådan och trodde jag bokstavligt talat skulle dö nu i eftermiddags när jag och lollolito körde hela 60 minuters konditionträning. yaya, nu ska jag dyka ner i världens jävligaste bok, flugornas herre, då jag i vanlig ordning måste hetsläsa flera miljoner kapitel tills lektionen imorgon. SWEEEET. tur ica ligger 200 meter härifrån så jag kan köpa mig en godispåse och tröstäta lite. det är ju inte så att jag om en vecka befinner mig på ett tåg påväg upp till sthlm för att dagen efter sätta mig på ett flyg med destination thai, och jag därför bör avstå från allt snask nu, nejnej inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0