GROOVE SLAM, WORK IT BACK, FILTER THAT, BABY BUMP THAT TRACK

trött var ordet, skulle ba snooza - vaknade fyra timmar senare och ba skrek ut i ren ångest. hade nämligen först och främst missat tjugominutarn mellan 09.15-09.35 där man grundligt går igenom helgens händelser, samt två ganska viktiga lektioner. eller okej, nu överdriver jag. det var galet gött att göra lyxfrulle och ba njuta av sovmorgon till tolv. nu är jag tyyyyp återställd efter the rough weekend.


hade therefore bara två lektioner och efter skolan haffade jag lojsan för ett välbehövt träningspass på feelan. förresten, oskar linnros ska till mangos i skara på lördag och jag ska inte dit. jag bokstavligt talat HATAR att vara 17, det är en sån satans vidrig ålder!! 155 days to go liksom... ska för övrigt ta ännaa spruta om en stund och det suger rätt hårt det med. jag har sprutfobi som in iiii. men äh, ni får ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0