YOU TURNED OUT TO BE THE BEST THING I NEVER HAD

förutom att jag (utan krydd) varit på vippen att hosta upp mina lungor så har det varit en bra kväll. trots min retliga torrhosta har jag fått massa vettiga grejer gjort, fått till en riktigt go te-latte (haha tackar limpa) och så har jag även upptäckt att jag av någon mystisk anledning har fått typ 100 kanaler till på min teve dåva. glor inception nu på canal + action, funderar på att zappa till canal + emotions, men de såg ut att va roligare på canal + hits, men sen såg jag att de va en intressant fotbollsmatch på canal + fotboll, men bytte ist till den nagelbitande  ASspännande matchen mellan frölunda och färjestad på canal + hockey. fast när jag bytte till canal + hockey så missade jag ju det där assnygga målet på canal + fotboll MEN GU SICKEN TUR att jag hade både canal + sport 1, canal + sport 2 och canal + sport 3 samt canal + extra som ALLA sände repriser från fotbollsmatchen. eeeeeh vi lever i en sjuk värld JA.

så, med dessa intet-sägande rader vill jag tacka för mig denna afton. ska höppa ner till sängs och ladda om batterierna. imorgon står jobb hos moster på schemat igen! SKÖJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0