TODAY I DON'T FEEL LIKE DOING ANYTHING

hej kompisar! landade hemma hos lollolito igårkväll och efter massa tjöt och mys så somnade vi som grisar båda två. fick skjuts till skolan (lyx) och efter en kort skoldag fick jag skjuts hem igen (lyx gånger 2) och pluggade som en häst inför provet imorgon. sedan åkte jag med pappa på en visning av en lägenhet som jag håller tummarna för att vi får, ascentralt å grejerrrrrr! efter det körde jag raka vägen till karlsborg där vi överraskade världens bästa farfar som fyller år idag! raka vägen hem och nu sitter jag här med rättskunskapsboken i högsta hugg igen. kul kväll/natt jag har framför mig. hejdå kompisar

¨
två utsökta delikatesser


Kommentarer
Postat av: louiseeee

...hmm

2011-10-17 @ 22:11:39
URL: http://lollollito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0