BLOPPIS

okej, jag kör på en blogg-klassiker! jag har precis konstaterat att min garberob doesn't got any space left och tänkte därför göra mig av med några plagg som känner sig övergivna hemma hos mig! jag tänkte nämligen slå på mitt gamla goa försäljar-sinne igen som har bleknat lite sen jag sålde min sista ask jordgubbar i mitten av juli. dax för writtenbymatilda att göra sin första bloppis!!

om du blir intresserad av något plagg nedan så är det bara att höra av dig, 0701903380! kjaaaom


JEANSJACKA från gina tricot, strl. XS (mer som S), 100 kr


HÖGA SHORTS från Vila, strl. S, 50 kr


JEANSSHORTS från gina tricot, strl. 36, 50 kr


STUDENTKLÄNNING från göteborg, strl S, 100 kr


STUDENTKLÄNNING från göteborg, strl S, 80 kr


TRÖJA från h&m, strl. 40, 30 kr


STICKAD TRÖJA från gina tricot, strl. M, 60 kr


KOFTA från gina tricot, strl. XS (ganska stor), 30 kr


TRÖJA M. DRAGKEDJA från bik bok, strl. XS (stor), 20 kr


LINNE från h&m, strl. 38, 20 kr


LINNE från h&m, strl. 36, 20 kr


LINNE från h&m, strl. 34, 20 kr


LINNE från jc, strl. S, 20 kr


LINNE från rut m. fl, strl. S, 20 kr

SIST MEN INTE MINST....


VÄRLDENS SNYGGASTE RYGGSÄCK från västerhöjd, no size fits all, 0 kr

Kommentarer
Postat av: louiseeee

åååh är sugen på den stickade röda tröjan muttan o kanske de svarta linne,pusssssss

2011-09-21 @ 19:59:22
URL: http://lollollito.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är sugen på väskan , kan man få prov den imrgon i skolan ??

2011-09-21 @ 22:56:06
Postat av: johanna

den röda stckade tröjan från gna tricot såg mysig ut, mejla mig om den finns kvar! kram :)

2012-02-02 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0