IT DOESN'T MATTER IF YOU LOVE HIM OR CAPITAL H.I.M

går på helg nu, GÖTTÄÄÄÄÄÄÄÄ. den ska baskemig invigas med förtäring, först förpärla med ett gäng sköna b-rudar och sen vidare på 18 års-fiesta för ida och louise! kommer bli askalas tror jaaaag, kan inte bli annat än bääääääääst som jag innan påskafton förra året när jag bröt foten!

näääääääääe vet ni va, nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba bort den SVARTA hårfärgen jag har runt hela hårfästet. man tackar, morsan skulle lätt blivit världens bästa frisör om hon hade velat. NOT. vet inte vad jag och mitt i-landsproblem ska ta oss till.........



ha en bra och OSUND fredag mina kära, för det ska jag. hihi buwse...


Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha vilken jälva pic du har funnit.. Fulla och goa som vanligt, precis så de ska vara :)

2011-10-09 @ 12:09:21
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0