PACK YOUR BAGS AND WALK AWAY

heeeeey, sitter här och lyssnar på min gamla hederliga spotifylista, fullproppad med massa markus krunegård, donkeyboy och timo räisänen. får mig att tänka tillbaka till de tidigare tonåren då man var ung och dum, känslomässigt i obalans och ändå hade det jävligt chill. annat är det nu, sleten efter ett bp-pass med ahlgren och stressad som ett as inför allt plugg som plötsligt dök upp från ingenstans. meeeeeen som tur är så kommer min kära syster hem imorgon för en kortvisit i sköööövdäääh och GU va jag ska krama henne! bäst att du passar dig sissy.. och sen förresten så är ALLT bokat och klart inför thai nu. kommer bli svinkul med syrran, moster och kusin och hela kööööööret. feint de, håll i hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0