VÄN TILL EN VÄN

som jsk säger så är det dags att börja göra vuxenval här i livet och jaaaaaaru mannen, det är precis vad jag ska göra. ska baskemig skicka in en ansökan till högskolan idag och därmed basta. hoppas dock egentligen inte att jag kommer in till hösten för då har jag ju andra schrymma planer och värsta karriärsmöjligheterna. är typ skoltröttast i världen också så att hoppa på en ytterligare en treårig utbildning kanske inte är prio ett. hmmmmm, livets gåta är allt klurig! haha okej, jag kommer aldrig komma in på det jag vill ändå så det är la inte så mycket att hänga upp sig på.

förresten så har jag fet träningsvärk i magen (ja, din magtränings-app är grym lollo) så när jag luncha med morsan aldeless nyss, som är typ en av dom roligaste och mest underhållande personerna jag känner, så höll jag bokstavligen på att dö (observera att jag skrattar åt henne, inte med henne). stackars mig, fick knappt ner en bit mat mellan alla skrattpauser.


superduperfokus på gittans lektion imorses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0