KOM HIT OCH RÖR OM

saknar australien så jag dör just idag. sitter helt seriöst och lyssnar på gangnam style och drömmer mig tillbaka till alla svettiga dansgolv med våra slitna converse på fötterna, våra två liter goone i mag- och tarmkanalen och svetten som bara dryper i hört. gangnam style spelades över freakin allt längs östkusten och SURE BACON, den är sönderspelad men den kommer föralltid betyda aussie for moi. älskade dumma aussie. varför ligger du 32 h härifrån?
 
annars har jag lämnat ut lite cv:n här i skövdetown idag, blir ju kvar här minst ett år så jobb är ju ett måste. har även varit ute på världens mysigaste pw med min saknade classmate helena. imorgon vankas storbesök från frugan och gym-debut! har inte tränat ordentligt sen i maj. känns som mina samokilon bara gror. min sambo är för tillfället farsan som ratar lchf lika mkt som jag. svennebananhusmanskost it is <3. no bla bla.
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia Thorolfson

Hittat något spännande i böckerna? :D

2013-09-25 @ 00:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0