HOOKED ON YOUR LOVE LIKE A POWERFUL DRUG

 
jag kan inte sova, kanske för att jag sov för länge igårnatt, kanske för att jag är hungrig men antagligen för att jag har druckit alldeless för mycket cola ikväll. var trots allt en sväng på matfestivalen efter att jag hade slutat. var där i cirka 45 min innan jag avrundade kvällen med en kvällspromenad med elina och emma! said goodbye to my dear friend empet, imorgon flyttar hon med!! känner mig som värsta hönsmamman som låter mina små kyckligar ge sig iväg haha. sad but true!
 
har precis kollat på en blödig jäkla kärleksrulle, och insåg att kärlek är det bästa som finns. som att jag inte hade insett det innan då eller, haha. nämen att vara kär är väl ändå den bästa känslan? svar jaaaaaaa. PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0