I WILL FOLLOW YOU

hola hola! har blivit lite bloggsugen igen konstigt nog.. det var ju trevligt att så många faktiskt har kikat in här igen efter alla dessa månader!
 
well well, dagens aktiviteter är inga konstigheter! gym med ahlgren på förmiddagen och jobb nu i eftermiddag. jag trivs verkligen asbra på donken, men jag är lite småtrött på skövde råå som vanligt. sitter och letar lägenheter, men det är ju nästintill omöjligt att hitta nån vettig lya. dom som jag faktiskt kan tänka mig har ju så sen inflyttning som i december vilket känns lite väl långt fram i tiden, med tanke på att jag kanske ska söka jobb på mcdonalds i någon annan stad till vintern/våren. haha nä jag vet verkligen inte vad som sker, hinner nog ändra mig en eller två gånger fram tills dess! men nästa höst blir det som sagt plugg!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0