BREAK FREE

Har haft en mycket (med betoning på MYCKET) känslosam dag. Up's and down's så det står härliga till ;) Jag kan väl inte säga att jag varit ett vrak direkt, men har haft så mycket tankar i huvudet så jag orkade inte med mig själv till slut, haha.. Det är så himla mycket just nu, en nära relation inom familjen har vanvårdats och skavt i mig ett bra jävla tag. Blir så ledsen när jag tänker på att en närstående kan svika en så, då är det bara att bryta! Och det är det jag har gjort nu - satt ner foten rejält och det är rätt skönt i allt det sorgliga.
 
Men jag var ute på en promenad på 2,5 h tidigare idag och då kom jag och tänka på så mycket annat jag har att vara glad och tacksam över här i livet. Gick och log för mig själv, och nästan flög fram. Jag menar.. för en vecka sedan hade jag skena och hade knappt gått längre än 1 km på sin höjd, men nu gick jag genom halva Skövde och tillbaka. Kontraster mina vänner, kontraster.
 
Hur som haver, imorgon väntar en myyycket rolig dag! Ska iväg med Veronica till Borås och besöka Nelly Outlet! Sååå kul, älskar att verran kom med den idén! Jag är så taggad! På kvällen vankas utgång och det är jag givetvis också taggad på! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0