I'M COMING FOR YA

Alltså ni kan inte ana hur mycket jag längtar till augusti. Jag kommer ju givetvis leva fullt ut fram tills dess alltså, men jag blir så ivrig när jag tänker på att jag ska flytta till hösten! Örebro, I'm coming for you. Att bo i samma stad som frugan gör mig så lycklig! Min andra halva! Så skönt att verkligen ha en bästa vän som vet ALLT om mig, min stöttepelare och mitt bollplank. Att hon pluggar till psykolog gör inte saken sämre, haha hon är bäst på att ge tips och råd. <3
 
Och det är just det jag behöver just nu. Jag är i nåt slags ingemansland, känner mig tom inombords men samtidigt så full av liv! Energin är på topp och jag har så fina människor i min närhet men det är ändå något som saknas. Den där lilla extra kryddan i livet ;) Men den saken ska jag jobba på! För fy sköen vad jag är glad att jag är fri som en fågel, jag har inte mått såhär bra på år och dagar! Yeeeeey :) Haha gud vad jag ordbajsar, men det är ju som bekant skönt att skriva av sig!
 

Gammal goding från min livs resa! så fin vän jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0