WAKE UP NOW

Hola bonitas!
 
Jag blev helt slut nu när jag satte mig i sängen med laptopen, för sååå mycket har hänt den senaste tiden. Känslor och intryck har blåst igenom hela min kropp som en tornado på bara några dagar. Livet är verkligen som en berg- och dalbana men mitt i detta (bokstavligt talat) inre kaoset som råder i skallen på mig så mår jag som en kung! Sommaren har ju bara börjat men jag har redan haft de roligaste dagarna på flera år. Älskar mina vänner så jävla mycket rent ut sagt. Jag skrattar så med dem att jag får ont i käkarna! Jag älskar att ha fullbokat schema, vill helst ha någon av mina fina vid min sida hela tiden.. Men det är ju viktigt att ha egentid också givetvis för jag känner att det stärker mig på något vänster att verkligen klara mig själv! Independent woman har talat!!
 
Två fina Perssons från studenten i fredags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0