WORK WORK WORK

Hej!
 
Vaknade verkligen på rätt sida idag. Arbetade igårkväll och tog även natten på jobbet och det är ett faktum att det är såååååå kul att vara tillbaka! Älskar mitt jobb, man får så mycket glädje tillbaka! Vet inte riktigt hur sommaren kommer se ut, men i dagsläget är jag timvikarie och hoppar in när det behövs. BIG smile!
 
Idag ska jag ta det väldans piano, vädret är ju inte så lockande men ska ändå försöka bege mig ut på en promenix! Jag kan gå normalt igen, äntligen! På torsdag står en tripp till Jönköping på schemat för då ryker skenan! Kan inte fatta att det redan gått sex veckor.. Hur som, ska försöka fjäska mig in hos farsan för jag vill gärna ta en svängom inne på IKEA också! Haa de folket, de ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0