ALLT JAG BEHÖVER NU ÄR ATT HITTA EN ANNAN DU

Men heeeej!
 
Här ligger jag i sängen med min mya macbook pro och bara fick ett infall att kika in här och skriva lite! Haha, förväntar mig absolut inte att någon ska läsa detta men ändå! Annars då? Jovars, mycket har hänt sen sist. Men jag har såå mycket kul att se fram emot! Jag ska ha en ledig sommar i år då jag för två veckor sedan gjorde en väldigt omfattande operation av mitt knä, och nu pga detta behöver ha fullt fokus på rehab osv. Sen hade det ju aldrig gått att jobba på någon vettigt ställe med denna invaliditet haha! Ska bli så skönt att vara ledig i flera månader, har jobbat varenda sommar sen jag var 14 år så jag känner att jag är värd lite ledighet! 
 
Och vilken sommar sen!! Har mycket planerat redan nu. Ska umgås så mycket som möjligt med mina fina vänner!! Som jag saknat dem!! Sen toppar vi det hela med att flyttlasset går till Örebro i höst! Plugg på socionomprogrammet står på agendan och jag har redan nu hittat ett område jag bara mååååste bo i! Hoppashoppashoppas!!
 
Kanske bloggar igen när jag ser ut sånhär... Who knows??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0