I NEED ONE DANCE

Nämen dra på trissor, nu dyker det upp ytterligare ett inlägg! Hipp hipp hurraaaay
 
Jag vaknade 12.30 idag utan morfin i kroppen (?!). Fick en chock när jag kollade på klockan, men behövde väl antagligen den sömnen kanske... Mitt rum hos mamma ligger precis bredvid köket så det är ett under att jag inte vaknade när de stökade runt och gjorde frukost och grejer! 
 
Jag har redan kört två pass sjukgymnastik efter frullerullen och väntar nu mest på att klockan ska gå. Ikväll ska jag och Elina ha myyyyskväll hos henne. Pimpla vin varvat med pizza å snacks, om jag får bestämma ;) Jag ringde mamma 14.49 och bad henne att köpa en flarra barefoot då hon ändå var i stan. Hon stod i ett omklädningsrum men söt som hon är antog hon uppdraget ändå, bäääästa mami! 
 
Här är jag och en annan Elina Andersson, men det är ente hon jag ska träffa ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0